دانلود آهنگ های جدید از موزیکدل

سایت موزیکدل، مرجع دانلود آهنگ های جدید، آهنگ های محلی، آهنگ های روز و ... است

دانلود آهنگ های جدید از موزیکدل

سایت موزیکدل، مرجع دانلود آهنگ های جدید، آهنگ های محلی، آهنگ های روز و ... است

سایت موزیکدل، مرجع دانلود آهنگ های جدید، آهنگ های محلی، آهنگ های روز و ... است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام «تو یه نفر»

هم اکنون شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین تو یه نفر با صدای مسعود صادقلو دعوت می‌کنیم. متن ترانه و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ از آهنگ تو یه نفر را در موزیکدل♥ برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم که از این اثر مسعود صادقلو نهایت لذت را ببرید.

Download New Music, (Ahang) BY : Masoud Sadeghloo To Ye Nafar/ And lyrics

دانلود اهنگ تو یه نفر مسعود صادقلو
آهنگ تو یه نفر مسعود صادقلو
خواننده آهنگ
مسعود صادقلو تو یه نفر
منتشر شده در موزیکدل

 

متن آهنگ تو یه نفر مسعود صادقلو

پــــَـــــر زَد دلـــــَـــم♫ برات

چشــــــــــات♫ کارِشو بلده واسه ♫خودِ مَنه

دیگه♫ اون خـــــــــنده ♫هات

بکنی♫ فـــــــــــقط منو♫ نگاه

همش♬ دلم مـــــــــیخواد ♬بهت بگم ♬دوســــــــت دارم

بگو♬ اســــــــمتو روی گوشی♬ دوســــــت داری♬ چــــــــی بذارم

بـــــــــبین ♩♪من هرچیـــــم بشه تنــــــــهات نمیــــــذارمMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ مسعود صادقلو تو یه نفر کامل + متن ( کلیپ ) MP3 - موزیکدل

تو یه نـــــــــفر واسه ♩♪دلم عاشـــــــــقتم ♩♪به تو عادت کــــــــرـدم

من🎶 بین همه عشـــــــــق تورو♩♪ فقط باور کردم

نگاه🎶 که مــــــــیکنی قلبم 🎶میره

دلم میخواد باشــــــــمـ 𝄞هرشــــــب پیشــــــــت

چشــــــــامو رو🎶 همه مــــــــــن🎶 بستم دیگه

دانلود اهنگ تو یه نفر مسعود صادقلو - رسانه موزیکدل

کــــــم𝅘𝅥𝅮 نمـــــــیشه 𝄞از علاقــــــــم𝅘𝅥𝅮 به تو

مــــــــــن𝅘𝅥𝅮 همه آرزوهــــــــــام با 🎵تو برآورده شـــــــدن

شدم بد عادت به 🎵تو همــــــــــش🎵 به تو

پرت 🎵میــــــــــشه𝅘𝅥𝅮 واسم یهو

بی تو هیچ🎼 جا نمـــــــــیرم تورو به🎼 یه دنیا نمیدم

جــــــــــــز 🎼تورو تو🎼 دلم راه نمیدم

تو یه نـــــــــفر واسه ♩♪دلم عاشـــــــــقتم ♩♪به تو عادت کــــــــرـدم

من🎶 بین همه عشـــــــــق تورو♩♪ فقط باور کردم

نگاه🎶 که مــــــــیکنی قلبم 🎶میره

دلم میخواد باشــــــــمـ 𝄞هرشــــــب پیشــــــــت

چشــــــــامو رو🎶 همه مــــــــــن🎶 بستم دیگه

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

  • ۰۱/۱۱/۱۵
  • دانیال طاهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی