دانلود آهنگ های جدید از موزیکدل

سایت موزیکدل، مرجع دانلود آهنگ های جدید، آهنگ های محلی، آهنگ های روز و ... است

دانلود آهنگ های جدید از موزیکدل

سایت موزیکدل، مرجع دانلود آهنگ های جدید، آهنگ های محلی، آهنگ های روز و ... است

سایت موزیکدل، مرجع دانلود آهنگ های جدید، آهنگ های محلی، آهنگ های روز و ... است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها
  • ۰
  • ۰

وقتی که بارون میـــــــاد برفــــ🎼 مــــــیاد باد میاد یادم میاد

واسه خاطر تو کل دنیامــــــــو دادم 🎼به باد

یادم میاد یادت🎵 بـــــــیاد که بریدی و ندیدی و

به خواستتم رسیــــــــدی 🎵و دیگه واسم غریبی و

بگو از من چی دیــــــدی🎵 و راحت پریدی و

به آرزوت رســــــیدی و عشـــــــــــــقمو🎵 ندیدیـــــو

حال اتاق𝄞 منو نگـــــــاه خالی 🎧شد𝅘𝅥𝅮 از هوات

نیستی𝄞 یه نیم نگـــاه بندازی𝅘𝅥𝅮 بهم 🎧شبا

شبایی که بی𝄞 من مونــــدی 𝅘𝅥𝅮از قلبت منو🎧 روندی

به یادم نموندی 𝅘𝅥𝅮پس🎧 واسه کی بودی

دلمو🎧 ســـــــوزوندی 𝅘𝅥𝅮دلمو سوزوندی

اگه بازم𝄞 بــــــرگردی با این همه سردیPic

دانلود آهنگ امید آمری عشقمو ندیدی + متن MP3 - موزیکدل

با ایـــــنکه🎤 بــــــد کردی هنوز♫ دوست دارم

نــــــده تو آزارم🎤 دســـــت♫ برنمیدارم

هـــــــنوز دوست♫ دارم🎤 بریـــــدی و ندیدی و

به خواستتم♫ رسیدی و دیگه🎤 واسم غریبی و

بگو♫ از من چی دیدی و راحــــــــت🎤 پریدی و

به آرزوت رسیــــــدی و عشقمو ندیدی🎤 و

  • ۰۱/۱۰/۱۴
  • دانیال طاهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی